"ASSALAMUALAIKUM"

"Terima kasih telah mengunjungi blog saya semoga dapat mengambil manafaatnya dan mohon maaf bila semua isi di dalamnya tidak sesuai dengan harapan anda "

Sunday, October 10, 2010

Pemasyhuran Eddy N Emma 2 ( Di Telok Panglima Garang)

Semalam ayahnyah berkunjung kerumah pengantin perempuan Siti Aziemah. Hari ini Sabtu 10.10.2010 ayahnyah n wannyah pergi ke Telok Panglima Garang, rumah pengantin lelaki iaitu Syahdan Eddy Firdaus. Pada mulanya kami merancang untuk kesana lebeh awal, selewat-lewatnya pukul 1200 tghr. kerana kami merancang nak ambil gambar pengantin tapi hajat kami tak kesampaian ada hal yang tak dapat di elakkan.
Kami bertolak dari Semenyih pun dah pukul 100 tghri. Sampai rumah pengantin dah pukul 0220 petang. Para tetamu pun dah berkurangan dan pengantin pun dah habis berarak dan makan beradat. Itulah kebesaran allah, kita merancang allah jua menentukannya.

Walaupun  hajat kami tidak kesampaian, kami tidak dapat mengambil gambar pengantin tapi kami cukup puas kerana makanan disana cukup sedap dan banyak lauk pauk yang di hidangkan. Kampung ini masih lagi mengamalkan semangat gotong royong. Kagum kami melihatnya, rasanya susah untuk kita lihat semangat ini di Pekan kerana penduduk di pekan duduk di Taman-taman perumahan yang semangat gotong royong nya kian pudar. Satu lagi yang kami kagum ialah DJ yang diambil oleh tuan rumah......Ayahnyah memang meminati suara allahyarham Ustadz Asri Robbani. Terkejut ayahnyah mendengar suara mirip Ustadz Asri. Di gambar di atas ada dua orang pemuda yang sedang menyanyi, berbadan besar tu manager n vocalist saudara Shaheed Zamiluddin dan yang kurus tu Saudara Aizad. Kalau ada yang berminat bolelah menghubungi mereka di talian 019-6354252/012-2658784. Ayahnyah bukan dapat apapun promote mereka,mereka pun tak tahu tentang cerita ayahnyah ini tapi kerana ayahnyah rasa berbaloi mengambil mereka untuk memeriahkan majlis anda.

"MOGA EDDY DAN EMMA DI BERKATI DAN BERKEKALAN JODOH HINGGA KEAKHIR HAYAT"







                                                                                                                                       

       

No comments:

Post a Comment